webonline-services

Τι καλύπτουμε

Για τις ανάγκες τεχνικής υποστήριξης των λύσεων που διαθέτει στην αγορά, η Εταιρεία έχει αναπτύξει μία ιδιαίτερα αξιόλογη υποδομή για την επέκταση και βελτίωση της οποίας επενδύει διαρκώς και συστηματικά. Οι υπηρεσίες υποστήριξης παρέχονται σε τρία κλιμακούμενα επίπεδα

  • Τηλεφωνική Υποστήριξη
  • Απομακρυσμένη ηλεκτρονική υποστήριξη ( remote support )
  • Υποστήριξη On Site

Μεθοδολογία Υλοποίησης

Για κάθε ένα από τα τρία επίπεδα υποστήριξης, η Εταιρεία έχει τη δυνατότητα να δεσμευθεί σε συγκεκριμένους όρους απόκρισης, επέμβασης και αποκατάστασης. Οι όροι αυτοί περιλαμβάνονται στο SLA ( Service Level Agreement ) που συνοδεύει κάθε σύμβαση υποστήριξης. Για την τηλεφωνική υποστήριξη των πελατών της, η Web OnLine διαθέτει ένα οργανωμένο τμήμα Help Desk. Για την επιτόπου παρουσία η ομάδα τεχνικής υποστήριξης έχει τη δυνατότητα να φτάνει σε συγκεκριμένο σημείο σε όσο σύντομο χρόνο απαιτείται από το συγκεκριμένο SLA

webonline-services

Δήμοι Ν.Π.Δ.Δ.

Γνωρίζοντας τις ιδιαίτερες δυσκολίες στη μεταφορά τεχνογνωσίας υποστήριξης στους Δημόσιους Οργανισμούς, η εταιρεία έχει διαμορφώσει και εφαρμόζει ειδική μεθοδολογία για την ανάπτυξη δεξιοτήτων και γνώσεων τεχνικής υποστήριξης, έτσι ώστε να διασφαλίζεται σε κάθε περίπτωση η παροχή των πλέον ποιοτικών και αποτελεσματικών υπηρεσιών

webonline-services

Νομικά Γενικής Κυβέρνησης

Με αξιοποίηση του εξειδικευμένου προσωπικού της εταιρείας, που διαθέτει ισχυρές δεξιότητες και μεγάλη εμπειρία σε θέματα εφαρμογών Soft1 και συστημάτων ERP, παρέχουμε στους πελάτες μας την καλύτερη δυνατή υποστήριξη με χρήση προηγμένων εργαλείων και τεχνολογιών.