Ηλεκτρονικές αιτήσεις αδειών
Ηλεκτρονικές αιτήσεις αδειών
Web εφαρμογή που προαπαιτεί και λειτουργεί σε διασύνδεση με τις εφαρμογές Γραφείο Προσωπικού και Ηλεκτρονική Διακίνηση Εγγράφων.
Με τη βοήθεια της εφαρμογής κάθε οργανισμός επιτυγχάνει:
- αποδοτικότητα στη λειτουργία του Γραφείου Προσωπικού,
- εξοικονόμηση χρόνου,
- έλεγχο ροής διαδικασιών αντί για απλή διαχείριση δεδομένων
- άμεση και αξιόπιστη πληροφόρηση της διοίκησης.
Χαρακτηριστικά δυνατότητες
- Φιλικό περιβάλλον εργασίας
- Ευκολία στη χρήση, αλλά και στην εκμάθηση με μηδενικό χρόνο εγκατάστασης
- Ακρίβεια των δεδομένων – υπολογισμών – ελέγχων
- Δυνατότητα καταχώρησης αιτημάτων προσωπικού (άδειες, σεμινάρια κ.ά.) μέσα από ένα απλό browser
- Παρακολούθηση υπολοίπου αδείας από τον εργαζόμενο ή τον αιτούμενο σεμιναρίου
- Παρακολούθηση μέσα από ομαδικό ημερολόγιο του πλάνου των αδειών ανά Τμήμα / Υπηρεσία / Διεύθυνση / Οργανισμό
- Δυνατότητα έγκρισης αδειών ή σεμιναρίων από διευθυντές,προϊσταμένους υπηρεσιών, τμηματάρχες κ.λπ.
- Δυνατότητα καταγραφής και ανίχνευσης κινήσεων της αίτησης μέχρι την τελική έγκριση ή απόρριψη της (σε πλήρες βάθος και λεπτομέρεια Ιχνηλασιμότητα)